Heb je een vraag?
Staat jouw vraag hieronder al bij? Dan heb je snel antwoord. Zo niet, neem gerust contact met ons op via het contactformulier op deze pagina. Wij praten graag over mooie tassen!
Waarom duurt het bij BellaBorsa langer voordat ik de tas in huis heb?
In tegenstelling tot de grote (massa) shops- en merken, hebben wij geen series van dezelfde tassen op voorraad liggen. Onze ateliers maken de tassen in kleine oplages met de hand. Ook gebruiken ze hoogwaardige lokale materialen zoals bijvoorbeeld langzaam gelooid leer, dat meestal in kleinere hoeveelheden beschikbaar komt. Daarom zit er op onze tassen een wat langere levertijd dan je misschien gewend bent van andere online shops. Maar geloof ons, dat is het helemaal waard! En vertrouw je ons de creatie van jouw tas toe, dan houden we je persoonlijk op de hoogte van waar en hoe die gemaakt wordt. Bij elke tas in onze shop vind je een indicatie van de levertijd. Maar dan heb je ook iets bijzonders! Onze ateliers maken van elk ontwerp maar weinig tassen, soms zelfs maar enkele of één. Bestel je bij ons een tas, dan is deze meestal speciaal voor jou gemaakt. Dat maakt dat zelfs bij gelijke modellen jouw tas uniek zal zijn en dat je niet zomaar iemand gaat tegenkomen met dezelfde tas!
Kan ik speciale wensen doorgeven?
De ontwerpen en materialen die voorgesteld worden vanuit onze ateliers komen het best tot hun recht zoals ze in de foto's en beschrijving getoond worden in onze shop. Heb je echter speciale wensen zoals kleur, materiaal, of indeling? Mail, bel of app dan even met ons voordat je de bestelling doet. Wij overleggen dan voor jou met het betreffende atelier. Een aantal tassen van glad leer kan ook gepersonaliseerd worden met bijvoorbeeld initialen. Deze initialen worden dan gestanst of geborduurd in het leer. Dit is een gratis service die we onze klanten bieden. Wil je dit, dan kun je het aangeven in het opmerkingen-veld bij je bestelling. We hebben er dan ook nog even contact over. Vraag je ons om de tas met dit soort extra personalisatie wensen te laten maken? Dan valt je aankoop wel in de categorie "volledig gepersonaliseerde producten". Terugkomen op de aankoop is dan niet mogelijk.
Wat is jullie cadeau dienst?
Onze cadeau dienst is heel leuk en tweeledig: 1. Wil je bij iemand een tas als cadeau laten bezorgen? Plaats de tas dan in je winkelwagen en ga naar afrekenen. Je ziet dan de mogelijkheid om aan te geven dat de tas op een ander adres bezorgd moet worden. Daarbij kun je aanvinken dat het in cadeaupapier moet worden geleverd. Ook kun je een persoonlijke boodschap voor de gelukkige achterlaten. Wij regelen het dan voor je, zonder extra kosten. Ook wordt bij de tas een mooie stoffen BellaBorsa opbergzak mee geleverd. 2. Wil je zelf een van onze tassen cadeau krijgen van iemand? Bijvoorbeeld van je partner? Ook dat kun je aangeven! Uiteraard kan dat ook via link sharen op social media, maar het gaat nog makkelijker met onze "Vraag dit cadeau" link die bij elke tas staat. De tas-link wordt dan handig door gestuurd naar wie jij wilt. En je kunt er ook nog een tekst bijzetten om de ander te overtuigen. Hoe gaaf is dat!?
Hoe is jullie kwaliteit en garantie vergeleken met de grote internationale luxe tassenmerken?
De kwaliteit is gelijk of hoger dan die van de grote internationale (mode)merken, die je bijvoorbeeld in de Bijenkorf ziet. BellaBorsa biedt namelijk de authentieke kwaliteit van de handgemaakte tas, met gebruik van goede kwaliteit leer en materialen. Uiteraard bieden wij modieuze eigentijdse designs, gebruiksgemak en een praktische indeling van de tas. Onze merken zijn gerenommeerd in Zuid-Europa en terug te vinden in de luxe winkelstraten van bijvoorbeeld Milaan, Barcelona, Florence en Palma de Mallorca. De 1 jaar garantie van onze ateliers geldt volledig voor alle tassen in onze webshop.
Hoe weet ik tussendoor hoe het gaat met het maken van mijn tas en de levertijd?
Nadat jouw bestelling geplaatst is, communiceren we de doorlooptijd van het atelier en ontvang je een bevestiging. Zodra je tas bijna klaar is, krijg je een bericht. Zodra de tas verzonden is, kun je de verzending en leverdatum volgen via een link die je krijgt van onze bezorgdienst.
Hebben jullie ook tassen die direct leverbaar zijn?
Af en toe wel. Maar de meeste tassen worden speciaal gemaakt op bestelling. Bij de omschrijving van elke tas staat de verwachte levertijd gemeld.
Sommige lederen handgemaakte tassen in jullie shop vallen heel erg mee in de prijs, vergeleken met wat ik op vakantie in Italië zie liggen. Hoe kan dat ?
Het lukt BellaBorsa om onze collectie tegen aantrekkelijke prijzen aan te bieden. Dat komt ten eerste omdat in een toeristisch gebied de prijzen vaak hoger gemaakt zijn. Ten tweede selecteren wij zelf ter plekke onze ateliers zonder tussenhandel. Wat verder meespeelt, is dat onze ateliers vooral werken met leer en materiaal uit de eigen regio.
Kan ik een tas terug sturen als hij anders is dan ik dacht?
Ja, BellaBorsa werkt ook met de 14 dagen zichttermijn. Met de informatie op onze site en duidelijke foto's van onze tassen proberen wij er natuurlijk voor te zorgen dat jij meteen de tas krijgt die je verwacht. Is er iets niet duidelijk aan de beschrijving van een tas, of heb je vragen of behoefte aan advies? Neem dan vrijblijvend contact op met ons, zodat we er voor kunnen zorgen dat jouw tas helemaal aansluit op jouw wensen. Tassen die gepersonaliseerd worden, bijvoorbeeld met initialen erin gestanst, of volledig op aangeleverde specificaties gemaakt, kunnen niet geretourneerd worden.
Stuur ons een mailtje

Mailtjes worden binnen 24 uur beantwoord.
Bellen kan ook: 0031-611010284 klik om te bellen
whatsapp: 06-11010284
BellaBorsa bedrijfsgegevens
Veldbloemstraat 48 I 6002CH Weert I Netherlands
KvK 12058299
BTW NL001801807B76
ING: NL69 INGB 0007 319077